از رنگ ساختمان کیلویی می توانید به جای ایزوگام استفاده کنید

قبل از تصمیم‌گیری برای تغییر رنگ نما، همیشه توصیه می‌شود که با مقررات کاندومینیوم مشورت کنید، زیرا ممکن است ممنوعیت‌ها یا بندهایی خاص وجود داشته باشد که از هر نوع تغییری جلوگیری می‌کند، حتی اگر به عنوان بهبود در نظر گرفته شود.

رنگ ساختمان کیلویی در رنگ های بسیار متنوع و گوناگونی وجود دارد که هر کس مطابق با سلیقه خود اقدام به خرید آن می کند.

در مورد رنگ نما، اولین انتخاب با سازنده ساختمان است که در صورت وجود، با رعایت مقررات ساختمانی که توسط شهرداری متعلق به خود تعیین می شود، عمل می کند، در غیر این صورت، تصمیم می گیرد، رنگ به صلاحدید او صورت می گیرد.

تغییر رنگ نمای ساختمان به طور طبیعی مسئله دکوراسیون معماری ساختمان را به یاد می آورد، بنابراین مجموعه خطوط و ساختارهایی که مشخصه ساختمان هستند.

دقیقاً به همین دلیل، مهم است که رنگ انتخابی به معماری ساختمان احترام بگذارد و به زیبایی آن لطمه ای وارد نکند، همچنین به این دلیل که برخی از کاندومینیوم ها می توانند در صورت تغییر دکوراسیون، وضوح را به چالش بکشند.

بنابراین، با توجه به اهمیت نما، اگر تنوع رنگی ساده را انتخاب کنید، این امر بر هارمونی زیبایی ساختمان تأثیر نمی گذارد، در حالی که، اگر تصمیم به تغییر تن دارید، این تغییر اساسی را به وجود می آورد.

ساختمان، بنابراین بحث با پیمانکار کار مفید خواهد بود تا بتوانید بهترین راه حل را انتخاب کنید.

ذکر این نکته ضروری است که مناطقی مشمول حفاظت از منظر هستند، بنابراین اگر تصمیم به تغییر رنگ نمای یکی از ساختمان های واقع در این مناطق گرفته شود، کانکس ها باید رنگ های انتخابی را از قبل اعلام کنند، سپس تحت نظارت نظارت بر میراث و منظر معماری قرار گیرد.

در هر صورت در مورد هزینه های مربوط به مداخله فوق العاده برای تغییر رنگ نما باید به نسبت هزارم مالکیت بین تمامی کانکس ها تقسیم شود.