استفاده از پارچه مخمل مجلسی و پارچه ملحفه ای ترک در ساخت دسته عینک آفتابی

بیشتر فشارها و تاثیرات مربوط به مصرف پوشاک، کفش و منسوجات خانگی در اروپا در سایر مناطق جهان رخ می‌دهد، جایی که عمده تولید در آن صورت می‌گیرد.

این مورد برای 85 درصد استفاده از مواد اولیه اولیه، 92 درصد مصرف آب، 93 درصد استفاده از زمین و 76 درصد از انتشار گازهای گلخانه ای است.

قیمت پارچه مخمل مجلسی نسبت به نوع مخمل معمولی آن گرانتر است.

سیاست‌ها همچنین راه‌اندازی سیستم‌هایی را برای تعمیر و استفاده مجدد از پارچه برای جلوگیری از ضایعات در وهله اول تشویق می‌کنند.

سیاست‌گذاران اتحادیه اروپا و ملی می‌توانند اهداف مدیریت پسماند آینده، مسئولیت گسترده تولیدکننده و طرح‌های جمع‌آوری و پس‌گیری را در نظر بگیرند.

برای سلامتی بیشتر استفاده از پارچه بجای نوار بهداشتی انتخاب مناسبی است.

مدل‌های کسب‌وکار دایره‌ای که توسط مقررات و سایر سیاست‌ها پشتیبانی می‌شوند، نه تنها باید با هدف چرخش در مقیاس کوچک باشند، بلکه باید تغییرات سیستمی را در کل سیستم نساجی به سمت یک اقتصاد دایره‌ای، که توسط مواد و محصولات پایدار و ایمن تغذیه می‌شود، تحریک کنند.

پارچه مخمل مجلسی

یکی از بهترین هنرهای موجود تکه دوزی با پارچه است.

شرکت های خصوصی و مقامات دولتی به طور فزاینده ای مزایای بالقوه اقتصادی، اجتماعی، زیست محیطی و اقلیمی سیستم پارچه دایره ای را مشاهده می کنند.

اخیراً مدل‌های کسب‌وکار دایره‌ای با تمرکز بر طراحی پارچه دایره‌ای، اشتراک‌گذاری، بازیافت و استفاده مجدد از پارچه ظاهر شده‌اند.

چنین مدل‌های کسب‌وکاری را نمی‌توان به‌صورت مجزا ارتقا داد – نیاز به تغییر در کل سیستم دارد که توسط مقررات و سایر سیاست‌ها پشتیبانی می‌شود.

برای اطلاع از قیمت پارچه ملحفه ای ترک می تواند از سایتهای معتبر راهنمایی بگیرید.