باطری ماشین دولتی که مجهز به سیستم جی پی اس است

اگر مهمترین چیز نباشد، باتری خودرو بخشی جدایی ناپذیر از خودروی شماست، با بازرسی مناسب، می توانید باتری خودروی خود را از خوردگی و آسیب زودرس محافظت کنید.

اگر مشکلی با باطری ماشین دولتی خود دارید، یک تعویض سریع در نظر بگیرید.

قبل از اینکه به یک باتری کاملاً جدید تغییر دهید، آیا می دانستید که طیف گسترده ای از انواع باتری خودرو در هند وجود دارد؟

بله، یک اندازه برای همه مناسب نیست، صرف نظر از تفاوت اندازه، باتری خودرو برای کارکرد وسیله نقلیه شما ضروری است.

در اینجا یک راهنمای کوچک برای درک رایج ترین انواع باتری خودرو در هند آورده شده است، خرید باتری خودرو می تواند دشوار باشد زیرا رانندگان با مارک ها، انواع و ویژگی های بی نهایت غرق شده اند.

بنابراین، هدف ما این است که با فهرست کردن ویژگی‌هایی که به نظر می‌رسد هر نوع باتری خودرو به وسیله نقلیه ارائه می‌کند، فرآیند را ساده کنیم.

می‌توانید انواع و اندازه‌های باتری خودرو را در هند بیابید که ممکن است گاهی برای شما گیج‌کننده باشد، از این رو، ما قصد داریم آن را برای شما حل کنیم.

بر اساس نیاز خود، می توانید پیش بروید و مورد مناسب را برای استفاده خود انتخاب کنید، همچنین به عنوان “باتری مرطوب” شناخته می شود که عمدتاً در اتومبیل ها در سراسر جهان استفاده می شود، این یکی از مقرون به صرفه ترین و قابل استفاده ترین انواع است.

باتری های سرب اسیدی خودرو به گونه ای طراحی شده اند که عمر مفیدی طولانی داشته باشند، بسته به روند تولید باتری، بین 3 تا 5 تا 12 سال دوام می آورد.

این باتری های خودرو به کمترین تعمیر و نگهداری نیاز دارند، باتری ها در فواصل کوتاه کار می کنند تا نیرو را به موتور استارت برسانند.

این بیشتر در وسایل نقلیه الکتریکی و هیبریدی برای چگالی انرژی بالا استفاده می شود.

این باتری ها همچنین دارای نسبت توان به وزن بالا، خود تخلیه کم، عملکرد مطلوب در دمای بالا و راندمان انرژی بالا هستند.

باتری های لیتیوم یونی گران هستند و نسبتاً سریع بیش از حد گرم می شوند، با این حال، طول عمر بیشتری دارد، تا 5 تا سال.