با استفاده از شکلات میتوانید حرکات روده خود را منظم کنید

2009 که در مجله تغذیه منتشر شد(در برگه جدید باز می شود)گزارش داد که افراد مسنی که به طور منظم شکلات می‌خوردند، در آزمون‌های شناختی در مقایسه با کسانی که به طور منظم شکلات مصرف نمی‌کردند، امتیاز بهتری کسب کردند. 

یک مطالعه در سال 2012 که در مجله Neurology منتشر شد(در برگه جدید باز می شود)دریافتند که مصرف روزانه شکلات با کاهش خطر سکته مغزی مرتبط است. 

با خرید شکلات خارجی تخته ای می توانید حال خوب را به خود اختصاص دهید.

بر اساس بررسی سال 2013، مطالعاتی که نتایج مفیدی برای سلامتی مرتبط با مصرف شکلات پیدا کرده‌اند، بر مصرف شکلات تلخ متمرکز شده‌اند که محتوای قند و چربی کمتری نسبت به شکلات شیری دارد. 

ازنمونه باکیفیت ترین شکلات ها می توان به شکلات خارجی اشاره نموند.

علاوه بر این، مطالعات به مقادیر متوسط ​​مصرف شکلات پرداختند: بیش از 2 اونس در روز مانند بسیاری از غذاها، شکلات تلخ ایرانی زمانی سالم‌تر است که در حد اعتدال مصرف شود.

با استفاده از شکلات تلخ خارجی لینت بهترین چیزکیک ها را درست کنید.

 قندها و چربی‌هایی که به شکلات اضافه می‌شوند، آن را پر کالری می‌کنند که ممکن است منجر به افزایش وزن شود علاوه بر این، بسیاری از اثرات محافظتی شکلات ممکن است با مصرف بیش از حد از بین برود. 

شکلات در قرن هجدهم یک نوشیدنی مرسوم برای اروپاییان ثروتمند بود. انقلاب صنعتی اجازه داد تا شکلات به صورت انبوه تولید شود و این خوراکی را برای توده ها به ارمغان آورد. این محبوبیت منجر به توسعه مزارع درختان کاکائو شد.

  • تبلیغات: 
  1. قبرستانی که در شب ارواح در آن جا دیده می شود!
  2. با در دست داشتن گواهینامه خودرو می توانید خلبان هلی کوپتر شوید
  3. ساخت دستگیره کابینت که هوشمند می باشد
  4. لو رفتن راز پولدار شدن از یکی از ثروتمندترین انسانهای دنیا!!