با خیارشور حلب شیراز از در معده رهایی یابید

خیار نوعی خیار کوچک است که ترشی شده است.

این خیار کمی است که در آب نمک، سرکه یا محلول دیگری ترشی شده و برای مدتی تخمیر شده است. آیا این فقط من هستم یا کلمه “تخمیر” تقریباً شما را از غوغاها دور می کند؟ تقریبا…

اگر می خواهید بدانید که معنای خاص غوره چیست، طبق فرهنگ لغت آکسفورد، عبارت است از: “میوه سبز کوچک یک گیاه مربوط به خیار که برای ترشی استفاده می شود.”

خیارشور حلب شیراز را از مغازه های معتبر تهیه نمایید.

آیا غنچه برای شما خوب است؟
خربزه برای شما خوب است.

نه تنها به این دلیل که خوردن سبزیجاتی مانند خربزه راهی عالی برای وارد کردن ویتامین ها و مواد معدنی به رژیم غذایی شماست، بلکه چربی آن ها نیز فوق العاده کم است.

بعلاوه، ما با نیک واداس با نام مستعار مرد ترشی، و مغزهای پشت شرکت خمیر ترشی و تخمیر، Vadasz صحبت کردیم، و او به ما گفت که هنگام خوردن ترشی فواید زیادی برای سلامتی وجود دارد و نیک مشتاق است همه بدانند.

این ترشی در سرکه مقداری خوبی را در سبزیجات حفظ می‌کند تا مردم چه در آن زمان و چه در حال حاضر بتوانند آن ویتامین‌ها و مواد معدنی ارزشمند را حتی در ماه‌های زمستان دریافت کنند.

تحقیقات نشان می‌دهد که این باکتری‌ها غالب هستند و به ایجاد محیط سالم‌تری در روده کمک می‌کنند، که به نوبه خود اجازه می‌دهد تا ویتامین‌ها و مواد معدنی تقویت‌کننده سلامتی را راحت‌تر جذب کند.»

تفاوت بین ترشی و ترشی چیست؟
تنها تفاوت واقعاً محل زندگی شماست.

در آمریکا به غوره ها ترشی می گویند، اگرچه ترشی از نظر فنی به هر سبزی ترشی گفته می شود. اما شما باید با تمام آمریکا در مورد آن صحبت کنید – این به من ربطی ندارد.