با فریم عینک دخترانه گرد شبیه دخترهای کره ای شوی!

وقتی صحبت از لباس‌ها به میان می‌آید، یکی از مهم‌ترین نکاتی که در انتخاب عینک باید در نظر گرفته شود، فرم صورت است، خواه مربع، بیضی، گرد یا مثلثی، هر ترکیب خاص از صورت با قابی مطابقت دارد که بهترین تناسب با آن فیزیوگنومی خاص را دارد.

پس بیایید ببینیم چگونه فریم عینک دخترانه گرد یا عینک آفتابی خود را انتخاب کنید و چه چیزی را ارزیابی کنید تا اشتباه نکنید.

چگونه عینک را بر اساس فرم صورت انتخاب کنیم؟ انواع مختلفی از اشکال صورت وجود دارد، شکل مربعی، بیضی و کشیده تر، گرد، مثلثی یا ذوزنقه ای شکل.

بر اساس آنها، قاب های کم و بیش مناسبی وجود دارد.

بنابراین، قبل از انتخاب عینک، ابتدا باید بفهمید که چه نوع فیزیولوژیکی دارید، شکل های خود را اندازه گیری کنید و سپس عملکردی ترین تصمیم را از نظر زیبایی شناسی بگیرید.

اندازه گیری هایی که باید انجام شود تا بفهمیم صورت شما در کدام نوع قرار می گیرد:

فاصله از گوش تا گوش، فاصله بین چانه و بالای پیشانی، خط فک در عریض ترین نقطه، اندازه پیشانی.

قاعده اصلی در انتخاب فریم عینک بر اساس فرم صورت، متضاد بودن آن است، این یک مفهوم مخالف است که طبق آن اکسسوری استفاده شده، در این مورد عینک، باید شکلی مخالف با صورت داشته باشد.

بدیهی است که انتخاب به سلیقه شخصی نیز بستگی دارد، اما برای یک نتیجه کاربردی تر از نظر زیبایی شناختی، باید این جنبه را در نظر گرفت.

ممکن است اتفاق بیفتد که یک صورت دقیقاً در یک شکل خاص قابل طبقه بندی نیست، بلکه بیشتر ترکیبی از چندین چهره باشد، در این موارد باید بر روی مشخص ترین صفات تمرکز کرد.

بیایید در زیر ببینیم که اشکال اصلی صورت چیست، ویژگی های آنها چیست و در نتیجه، بسته به مورد، انتخاب های ممکن فریم ها چیست.

صورت گرد، صورت‌های گرد دارای خطوط نرم‌تر، پیشانی بزرگ و همچنین استخوان‌های گونه‌ای پهن و برجسته هستند، در صورت های گرد، فاصله خط مو تا چانه مشابه فاصله بین استخوان گونه است.