با لباس یگان ویژه بچه گانه به راحتی دست های خود را بشویید

تحقیقات در مورد لباس فرم مدارس بسیار کم است، به ویژه تحقیقات در مورد نظرات دانش آموزان در مورد لباس فرم، و استفاده از لباس فرم دانش آموزی یک گفتگوی رو به رشد در سراسر کشور است.

دو محقق از دانشگاه نوادا، کالج آموزش رنو، نظرات دانش‌آموزان سه مدرسه راهنمایی در ناحیه مدرسه شهرستان واشو در شمال نوادا را در طول اجرای سال اول یک سیاست یکسان در مدارس مورد مطالعه قرار دادند.

لباس یگان ویژه بچه گانه موجب سرنگونی یک کامیون شد.

لباس

اگرچه 90 درصد از دانش‌آموزان اظهار داشتند که پوشیدن لباس فرم را دوست ندارند، اما مزایای مختلفی برای پوشیدن لباس فرم گزارش شده است، از جمله کاهش نظم، درگیری با گروه‌ها و قلدری.

و ایمنی، سهولت رفتن به مدرسه، اعتماد به نفس و عزت نفس را افزایش می دهد.

جافت سانچز، استادیار پژوهشی، و جورج “گاس” هیل، دانشیار، یک نظرسنجی 49 سوالی طراحی کردند که تقریباً 1350 دانش آموز در طول اولین سال اجرای یک سیاست یکسان مدارس به آن پاسخ دادند.

دانش آموزان کلاس هفتم و هشتم در مدارس راهنمایی Vaughn and Pine در Reno و در Sparks Middle School در Sparks بودند.

آنها همچنین داده‌های مربوط به ارجاع انضباط و گزارش‌های پلیس مدرسه را قبل و بعد از اعمال خط مشی لباس در یکی از مدارس بررسی کردند.

زنان مزایای بیشتری نسبت به مردان دریافت کردند یا تجربه کردند. بر اساس سطح پایه، بیشتر دانش‌آموزان کلاس هفتم نسبت به دانش‌آموزان کلاس هشتم با اظهاراتی در مورد مزایای پوشیدن لباس فرم مدرسه موافق بودند.

نتایج همچنین نشان داد که دانشجویان لاتین تبار نسبت به دانشجویان قفقازی مزایای بیشتری از لباس فرم دریافت کردند.