با لوله پلی اتیلن 4 بار به راحتی گلدان های زیبا بسازید

پلی اتیلن ماده ای است که راه حل اقتصادی و فنی معتبری را در طیف وسیعی از کاربردها برای انتقال سیالات تحت فشار و بدون فشار ارائه می دهد.

لوله پلی اتیلن 4 بار به منظور انتقال آب آشامیدنی می تواند در زیر زمین یا روی زمین نصب شود و در هر دو مورد نصب آن نسبت به مصالح سنتی (فولاد و یا چدن) بسیار مقرون به صرفه تر است زیرا نیاز به کار کمتر و تجهیزات خاص دارد.

علاوه بر این، پلی اتیلن به طور بالقوه به هزینه های تعمیر و نگهداری کمتری نیاز دارد و عمر مفید قابل توجهی بیشتری دارد. در توسعه سیستم‌های انتقال گاز، مهم‌ترین مزیت، از جمله، عدم حساسیت مطلق لوله‌های پلی اتیلن به جریان‌های سرگردان است که به شرکت توزیع گاز اجازه می‌دهد تا از استفاده از تمام فناوری‌های پرهزینه و گاهی کم کارآمد برای حفاظت کاتدی خطوط لوله اجتناب کند.

لوله

مزایای این ماده کدام است؟

مزایای پلی اتیلن را می توان به شرح زیر خلاصه کرد:

اقتصاد خدمات، در کاربردهای عمومی، اقتصاد خدمات می تواند در مقایسه با سایر مواد بسیار بالا باشد.

سطوح داخلی لوله ها فوق العاده صاف است و به همین دلیل نرخ جریان بسیار خوبی را اغلب در شرایط ممنوعه حفظ می کند و اتصالات قسمت های مختلف سیستم را می توان (همچنین توسط پرسنل با حداقل تخصص) با فیوژن ایجاد کرد و در نتیجه پراکندگی ها را کاهش داد. و این دقیقاً پراکندگی سیال ناشی از تعداد زیاد اتصالات مکانیکی است که چنین میزان تلفات زیادی را در قنات ها و خطوط لوله گاز تعیین می کند.