با پنل ال ای دی خطی به راحتی موهای خود را صاف کنید

کاربردهای روشنایی LED تجاری در مقایسه با برخی از روش‌های روشنایی منسوخ کنونی، گسترده و ارزان هستند.

پنل ال ای دی خطی دارای سایزبندی های مختلفی می باشد.

پنل

در اینجا 16 دلیل اصلی ما برای نصب روشنایی پنل LED تجاری در ملک، اداره، کارگاه یا واحدهای صنعتی خود آورده شده است.

1. کاهش هزینه های برق از طریق بهره وری انرژی
چراغ های پانل ال ای دی پس از نصب 80 تا 90 درصد نسبت به چراغ های پانل متال هالید از نظر انرژی کارآمدتر هستند. این بدان معنی است که می توانید مقادیر زیادی در قبوض سالانه برق و روشنایی صرفه جویی کنید.

2. طول عمر روشنایی LED
بسیاری از ال ای دی ها عمری تا 50000 ساعت دارند. این تقریباً 50 برابر طولانی تر از یک لامپ رشته ای معمولی، 20-25 برابر طولانی تر از یک هالوژن معمولی، و 8-10 برابر طولانی تر از یک CFL معمولی است. با استفاده از 12 ساعت در روز، یک لامپ 50000 بیش از 11 سال عمر می کند.

3. سیاره را نجات دهید
ال ای دی ها تقریباً صفر انتشار UV تولید می کنند.

صرفه جویی در مصرف برق با چراغ های پنل ال ای دی فقط شروع کار است، نورپردازی LED میزان کربن و آلودگی تولید شده توسط کسب و کار شما را کاهش می دهد، بنابراین می تواند به نجات سیاره، نجات خرس های قطبی و صرفه جویی در هزینه کمک کند.

4. نورهای روشن تر = کارکنان کارآمدتر
گفته می شود که شرایط روشنایی بهتر به کارکنان اجازه می دهد تا در محل کار کارآمدتر باشند. چراغ‌های پنل ال‌ای‌دی خروجی لومن بالایی را برای ورودی وات کم ارائه می‌دهند و بنابراین کارکنان شما ممکن است پس از نصب پانل‌های LED سخت‌تر کار کنند.

5. LED ها دارای شاخص رندر رنگ عالی هستند
از نظر CRI برای LED، اکثر چراغ های LED امتیازی در حدود 80 تا 90 را در نمودار ایجاد می کنند. نتیجه یک اتاق روشن تر، اما با خروجی نور بسیار طبیعی تر و دقیق تر است. بر خلاف نور فلورسنت که می تواند ظاهری غیر طبیعی ایجاد کند، LED ها برای محیط های داخلی مناسب تر هستند.