تاثیری که استفاده از خمیر دندان میسویک کودک بر هوش کودک دارد

چندی پیش، در دهه 1840، هیچ خمیر دندانی وجود نداشت، مردم از پودرهایی برای بهداشت دهان و دندان استفاده می‌کردند که حاوی موادی مانند: استخوان‌های دهکده، مرجان‌های پودر شده، چینی یا پوسته تخم‌مرغ بود.

امروزه انواع مختلفی از خمیردندان ها  مانند خمیر دندان میسویک کودک در دسترس هستند که اغلب در مقابل عرضه گسترده مغازه ها گم می شوند.

در حال حاضر، مانند بسیاری از محصولات، خمیر دندان ها به طور فزاینده ای نوآورانه هستند.

یافتن محصولی که چیز جدیدی ارائه نکند دشوار است، اساساً همه آنها یکسان هستند، آنها به خوبی تمیز می کنند، سطح دندان را به آرامی جلا می دهند و حاوی مواد مضر برای سلامت نیستند، پس از جذب از طریق مخاط دهان.

با این حال مهم است که خمیر دندان مناسب برای نیازهای خاص خود را پیدا کنید، طعم خاص یا کف بودن محصول می تواند در انتخاب کمک کند.

بنابراین بیایید ببینیم خمیردندان ها شامل چه چیزهایی هستند، نیمی از مواد تشکیل دهنده مواد ساینده و روغنی هستند که بدون ایجاد خراش روی سطح دندان، خاصیت پولیش و تمیز کنندگی دارند.

اکثر محصولات همچنین حاوی کربنات کلسیم، فسفات کلسیم، گرانول آلومینا و ژل سیلیکات هستند.

سدیم لوریل سولفات، مولد کف، ماده ای پاک کننده است که باقی مانده های غذا و چربی های گیر کرده بین دندان ها را از بین می برد.

علاوه بر این، تثبیت کننده ها و چسباننده های مختلف طعم و بافت خمیر دندان را فراهم می کنند.

بسیاری از مردم طعم نعناع یا منتول را دوست دارند، همچنین در خمیردندان نمک های معدنی مانند استرانسیوم، ترکیبات فلوراید (آلی و معدنی) مانند فلوراید سدیم، مونوفلورو فسفات سدیم یا پتاسیم و آمین فلوراید وجود دارد.

مهمترین عنصر فلوراید است که باعث کاهش چشمگیر حفره ها و قوی تر شدن مینای دندان می شود، همچنین در معدنی سازی مجدد مینای دندان ضروری است.

با این حال خمیردندان های طبیعی حاوی فلوراید خاصیت کف کنندگی قوی ندارند، بنابراین، با وجود اینکه بسیار موثرتر از تجاری هستند، محبوبیت کمتری دارند.