تعداد دفعاتی که از حوله تن پوش فاضل تبریز می توان استفاده کرد

سلول های مرده پوست، باکتری ها، روغن ها، محصولات آرایشی و بهداشتی و عرق را پس از خشک شدن با حوله باقی می گذاریم.

با این حال، افرادی که دارای پوست مستعد آکنه یا پوست شدیدا حساس هستند، بیشتر در معرض واکنش‌های ناشی از باکتری‌های ماندگار روی حوله‌ها هستند.

من همیشه توصیه می کنم حوله ها را با آب گرم با استفاده از صابون لباسشویی ضد حساسیت برای پوست های حساس بشویید.

حوله تن پوش فاضل تبریز که برای خشک شدن روزانه بعد از حمام استفاده می شوند را می توان چندین بار قبل از شستن استفاده کرد تا زمانی که حوله بیرون از حمام کاملاً خشک شود نباید کپک یا باکتری ایجاد شود.

با این حال، حوله های دستی باید هر یک تا دو روز یکبار شسته و تعویض شوند، زیرا به طور مکرر استفاده می شوند و گاهی اوقات دست های خشکی که 100% تمیز نیستند.

برای جلوگیری از تجمع باکتری ها و کپک ها، حوله های شما باید بین استفاده ها کاملا خشک شوند.

توصیه می‌کنم حوله خود را بیرون از حمام خود نگهداری و خشک کنید قلاب‌های 3M برای ساختن قلاب جدید در قسمت بیرونی حمام نجات می‌دهند تا از رطوبت حمام بعد از دوش گرفتن جلوگیری شود.

حوله دائما مرطوب منجر به تجمع مخمر و حوله کثیف تر می شود.

خشک کردن حوله ها با استفاده از هوای متحرک تازه در آب و هوای خشک ایده آل است (نه در کنار دوش)، هدف خشک کردن سریع و خشک کردن کامل بین استفاده است.

من توصیه می کنم از تا شدن حوله ها در هنگام خشک کردن جلوگیری کنید.

در اینجا یک ترفند ساده وجود دارد، از یک آویز شلوار فروشگاهی که دارای گیره است مجددا استفاده کنید و حوله را به صورت عمودی از یک قلاب آویزان کنید.

برای اکثر افراد، حوله صورت باید هر یک تا دو روز یکبار تعویض شود، حوله های بدن را می توان کمتر عوض کرد و معمولاً می توان تا سه تا پنج بار قبل از نیاز به شستشو از آنها استفاده مجدد کرد.