روزانه چندین بار سرامیک حیاط خانه از ایران به کشورهای همسایه صادر می شود

“یک منبع ارزشمند برای جامعه علم و مهندسی مواد، هم به عنوان یک کتاب درسی و هم به عنوان یک مرجع کلی به این زمینه مهم برای خواندن توصیه می شود و یک منبع مطالعه جدی برای هر علاقه مند به سرامیک.

کتاب فوق العاده است و فقط می توان به کارهایی که نویسندگان انجام داده اند حسادت کرد! بهترین کتابی است که تا به امروز دیده ام. بسیار واضح با مثال‌ها و توضیحات عالی [و همچنین] فیگورها و عکس‌های زیبا نوشته شده است.»

این کتاب جدید همه موضوعات مهم از جمله تاریخچه، ریزساختارها، ابزارها، عیوب، خواص مکانیکی و پردازش سرامیک حیاط خانه برای درک و حل مسائل علم و مهندسی سرامیک را پوشش می‌دهد.

همانطور که از عنوان نشان می دهد، این متن جامعی است که هم علم و هم مهندسی مواد سرامیکی را پوشش می دهد. چیزی که من به ویژه در مورد ارائه مطالب دوست دارم این است که به بخش های مضمون مفید تقسیم می شود که در آن موضوعات مرتبط با هم گروه بندی می شوند.

این متن بسیار مفیدی برای دوره های سرامیک در مقطع کارشناسی MSE و برای فارغ التحصیلان پس از شروع کار کارشناسی ارشد یا دکترا خواهد بود. و کسانی که در زمینه مواد سرامیکی جدید هستند.

“مواد سرامیکی: علم و مهندسی کتاب بسیار کاملی است… منحصر به فرد بودن آن در پوشش اصولی… [و همچنین] خواص و کاربردها… در سطحی بی نظیر است، در حالی که بخش های عالی در مورد عیوب و پردازش نیز ارائه می دهد. کتاب کارتر و نورتون در زمینه سرامیک ضروری است.

رقابت با کتاب درسی کلاسیک کینگری و همکاران در این زمینه کار بدی نیست، اما نویسندگان با سبک نوشتاری منحصر به فرد و دانش‌آموز پسند خود همراه با گرافیک‌ها و میکروگراف‌های دیدنی موفق شده‌اند دیدگاه تازه‌ای درباره این موضوع ارائه دهند.