ساخت صندلی حصیری دسته دار موجب مرگ نجار شد

مبلمان راتن در سال‌های اخیر تجدید حیات زیادی داشته است و به‌ویژه ما شاهد ظهور پسر عموی مصنوعی آن بوده‌ایم. سنتتیک راتان در حال حاضر برای تجهیز فضاهای باز، از استراحتگاه‌های بزرگ یا هتل‌ها گرفته تا مکان‌های نشیمن در باغ، بسیار محبوب است.

صندلی حصیری دسته دار با طراحی پیشرفته ی خود موجب شد تا متقاضیان فراوانی را در بازار به سوی خود جلب نماید.

صندلی

نه تنها ظاهر خوبی دارد، بلکه مزایای استفاده از سنتتیک راتان بی شمار است. اما ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا 10 مورد از بهترین چیزها را در مورد آن بیاوریم.

به 10 دلیل به لیست ما در زیر نگاهی بیندازید.

اگرچه چوب خیزران واقعی در برابر آسیب های آب و هوایی ناخوشایند می افتد، همتای مصنوعی آن در برابر بسیاری از شرایط آب و هوایی مختلف مقاوم است.

خواه باران باشد، یخبندان یا سطوح بالای UV. Rattan مصنوعی تقریباً هر چیزی را که آب و هوا می تواند به آن وارد کند را تحمل می کند.

همچنین در برابر رشد خزه مقاوم است، که وقتی مبلمان در شرایط مرطوب یا مرطوب در بیرون رها می شود، بسیار مهم است.

یکی دیگر از مزایای بزرگ حصیر مصنوعی در مقایسه با سایر مبلمان چوبی موجود در بازار این است که نگهداری از آن آسان است، یا آن را با آب شلنگ کنید یا از یک ظرف مایع شستشوی روزمره برای تمیز کردن کثیفی از سطح استفاده کنید. از یک برس کوچک برای قرار گرفتن بین شکاف ها استفاده کنید.

یکی از مواردی که باعث می‌شود چوب دستی به انتخاب مبلمان فضای باز محبوب تبدیل شود، زیبایی طبیعی آن است.

ظاهر طبیعی و چوبی مبلمان به این معنی است که با اکثر مناظر بیرونی کاملاً ترکیب می شود و در عین حال استحکام و طول عمر یک ماده مصنوعی را حفظ می کند.