شیشه عینک طبی دودی موجب تصادف دو راننده شد

بسیاری از طرح های پزشکی ایتنا پوشش لنزهای تماسی یا عینک را حذف نمی کنند. در طرح‌های پزشکی با این استثناء، لنزهای تماسی فقط تحت برنامه‌های پزشکی برای مجموعه محدودی از نشانه‌های درمانی، همانطور که در زیر ذکر شده است، پوشش داده می‌شوند.

در صورت وجود، پوشش اضافی لنزهای تماسی و عینک ممکن است تحت برنامه مراقبت بینایی اعضا ارائه شود.

لطفاً توضیحات طرح مزایا را برای جزئیات بررسی کنید.

جایگزینی عینک تحت طرح با مزایای بینایی کودکان
برخی از برنامه ها شامل مزایای بینایی کودکان هستند.

شیشه عینک طبی دودی جزو زیبا ترین و کاربردی ترین نوع شیشه ها می باشد .

شیشه

لطفاً توضیحات طرح سود را بررسی کنید. بر اساس این طرح‌ها، زمانی که یک یا چند مورد از معیارهای زیر رعایت شود، لنزهای جایگزین از نظر پزشکی برای کودکان و نوجوانان ضروری تلقی می‌شوند:

تغییر در عیوب انکساری وجود دارد. یا
با استفاده منظم، عینک‌های قبلی شکسته یا آسیب دیده‌اند که به طور قابل‌توجهی با بینایی یا ایمنی چشم تداخل داشته باشد. یا
تعویض عینک به این دلیل است که به دلیل رشد کودک، حساسیت به فلز یا سایر دلایل پزشکی قابل توجیه، اندازه یا شکل فریم متفاوتی وجود دارد.
لنزهای تماسی مصنوعی و عینک برای آفاکیا
برنامه های مدیکر و برنامه های HMO (HMO، QPOS)
برای برنامه‌های Aetna Medicare و Aetna HMO، Aetna از قوانین مدیکر برای لنزهای مصنوعی پیروی می‌کند.

برای اعضای Aetna Medicare و اعضای HMO، Aetna لنزهای خارجی (تماس یا عینک) و لنزهای داخل چشمی را از نظر پزشکی پس از جراحی آب مروارید ضروری می داند.

مراکز خدمات مدیکر و مدیکید (CMS) هر دو نوع لنز را به عنوان “پروتز” که جایگزین عدسی چشم می شود، تعریف می کند. این شامل لنزهای خارجی پس از جراحی است که معمولاً در دوران نقاهت ناشی از جراحی برداشتن آب مروارید استفاده می شود.

علاوه بر این، لنز داخل چشمی به دلیل برداشتن با جراحی (مانند جراحی آب مروارید) یا عدم وجود مادرزادی (آفاکیا مادرزادی) برای افرادی که فاقد لنز ارگانیک هستند، یک پروتز ضروری پزشکی در نظر گرفته می شود.

توجه: ایتنا لنزهای خارجی و داخلی ضروری پزشکی را به عنوان پروتز برای اعضای آفاکی پوشش می‌دهد، حتی اگر برداشتن لنز اعضا قبل از ثبت‌نام در طرح پزشکی ایتنا انجام شده باشد.

برای اعضای مدیکر و HMO، ایتنا لنزها یا ترکیبی از لنزها را از نظر پزشکی پس از جراحی آب مروارید ضروری می داند تا اساساً بینایی ارائه شده توسط عدسی کریستالی چشم را بازیابی کند، از جمله:

عینک دو کانونی؛ یا
عینک برای دید دور یا برای دید نزدیک. یا
ایتنا لنزهای تماسی برای دید دور (از جمله موارد آفاکی دوچشمی و تک چشمی) را از نظر پزشکی ضروری می داند، از جمله لنز(ها) تماسی و عینک هایی برای دید نزدیک که همزمان با لنزهای تماسی یا زمانی که لنزهای تماسی برداشته شده اند استفاده می شود.