لباس آتش نشانی بچه گانه عامل حمله ی حیوانات شد

رانندگان مسابقه باید از لباس زیر مقاوم در برابر آتش، دامن جوراب سر/کلاه ایمنی و جوراب مطابق با مقررات ایمنی سازمان استفاده کنند. Bozi Tatarevic، یکی از اعضای خدمه گودال NASCAR، تاکید کرد که وسایل مورد نیاز باید دارای رتبه بندی SFI یا FIA باشد، و به طرفداران اجازه می دهد از نسکار در کنار بازی های کازینوی آنلاین ایمن تر لذت ببرند.

در مورد اینکه NASCAR چگونه لباس های مقاوم در برابر آتش مورد نیاز را قبل از مسابقه بازرسی می کند، باید اطلاعات بیشتری وجود داشته باشد.

لباس آتش نشانی بچه گانه از ضخامت و ماندگاری بالایی برخوردار است.

لباس

NASCAR اکنون مانند سایر سازمان‌های مسابقه‌ای در گذشته، لباس‌های زیر مقاوم در برابر آتش را الزامی می‌کند.

قبل از هر مسابقه سال گذشته، فرمول یک جواهرات و لباس های زیر رانندگان را بررسی می کرد تا از مطابقت با قوانین ورزشی بین المللی اطمینان حاصل کند.

ایمنی راننده را در اولویت قرار دهید
همه تجهیزات مجاز اکنون باید توسط SFI یا FIA، دو کمیته ایمنی اولیه در مسابقات اتومبیل رانی سهام، درجه بندی شوند.

هر دو طرف عملکرد محافظ حرارتی پارچه را برای اهداف صدور گواهینامه (TPP) ارزیابی می کنند.

برای اینکه یک کت و شلوار رتبه TPP را دریافت کند، پارچه، از جمله زیپ ها، باید در معرض شعله مستقیم قرار گیرند.

نتایج TPP به ثانیه هایی تبدیل می شود که پارچه می تواند از سوختگی درجه دوم جلوگیری کند. هرچه امتیاز TPP و درجه گواهینامه بیشتر باشد، دوام مواد بیشتر است.

طرفداران و F1 و مدیریت NASCAR نمی خواهند راننده دیگری تجربه کند که رومن گروسژان زمانی که ماشین تصادف کرد او در گرندپری 2020 بحرین شعله ای خشمگین را برافروخت.

نیلز ویتیک، مدیر مسابقات F1، این تراژدی غم انگیز را به عنوان مثالی از اینکه چرا این سیاست ها باید اجرا و رعایت شوند، ذکر می کند. ویتیک پیش نویس نامه ای را تهیه کرد که در آن به رانندگان به شدت از پوشیدن لباس های قابل اشتعال هشدار داد.

“راهنمای بالا تضمین می کند که لباس های مقاوم در برابر شعله تایید شده توسط FIA، مانند لباس های سرپوش و لایه داخلی که با پوست تماس می گیرد، به درستی عمل کرده و هنگام قرار گرفتن در معرض شعله، محافظت کافی را ارائه می دهد.

فرض کنید مواد غیر نسوز، به ویژه مواد مصنوعی، با پوست راننده تماس داشته باشند.

در این صورت، این می تواند حفاظت حرارتی را محدود کرده و احتمال سوختن راننده در آتش را افزایش دهد.