نگران کننده است که نرخ خواب ناامن ممکن سیاه پوستان

افزایش نرخ مرگ و میر در سیاه پوستان نگران کننده است، همچنین نگران کننده است که نرخ خواب ناامن ممکن است در سایر گروه های نژادی/قومی نیز در حال افزایش باشد.

میزان قرارگیری درخت بادام هندی مستعد، به اشتراک گذاشتن تخت والدین و نوزاد و استفاده از رختخواب نرم در میان سیاه پوستان نوزادان والدین جوان‌تر بیشتر است.

و افراد دارای وضعیت تحصیلی و اقتصادی-اجتماعی پایین تر.

تغذیه با شیر مادر، که یک عامل به شدت محافظت کننده در برابر SIDS است، نیز در بین همین گروه ها کمتر رایج است.

شواهد فزاینده ای وجود دارد که نشان می دهد اشتراک اتاق بدون اشتراک تخت با کاهش خطر SIDS مرتبط است.

چندین کشور، تخت کودک از جمله ایالات متحده، در حال حاضر توصیه می‌کنند که نوزادان در گهواره یا تختخواب کنار تخت والدین بخوابند.

آکادمی اطفال آمریکا (AAP) یک محیط خواب مجزا اما نزدیک را توصیه می کند (یعنی نوزاد باید در گهواره یا سینی در اتاق والدین باشد)، یا اشتراک در اتاق بدون اشتراک تخت.

با این حال، اگرچه اکثر والدین آگاه هستند که به اشتراک گذاشتن رختخواب توصیه نمی شود، بسیاری از والدین به دلایلی از جمله عدم دسترسی به تخت ایمن و این باور که نوزادان با آنها می خوابند ایمن تر هستند، به این کار ادامه می دهند.

تخت کودک

نشان قیمت حوله تن پوش داده شده است که آموزش خواب ایمن، به ویژه زمانی که به باورهای غلط می پردازد، در تغییر باورها و اعمال موثر است.

برای رفع کمبود گهواره که برخی خانواده ها دلیل اشتراک تخت را ذکر می کنند، تعدادی از برنامه های توزیع تخت رایگان در سراسر ایالات متحده اجرا شده است.

با این حال، دسته گل رز قرمز به استثنای یک مطالعه که 105 خانواده را که تخت خواب دریافت کردند مورد بررسی قرار داد، هیچ ارزیابی در مقیاس بزرگی از تأثیر برنامه های توزیع تخت انجام نشده است.

  • منابع:
    1. Evaluation of Bedtime Basics for Babies
  • تبلیغات: 
  1. خواص و ویژگی های پیاز
  2. سنگ مرمر از سنگ آهک در اثر گرما و فشار در پوسته زمین به وجود
  3. در رابطه با صنعت چرم چه می دانید؟
  4. روغن موتور در چرخ خیاطی چه استفاده ای دارد؟