هودی بدون استین دارای آمار خرید شگفت انگیزی در فرانسه است

پوشیدن یک هودی باریک معمولاً باعث می شود فرد لاغرتر از آنچه که هست به نظر برسد، در مقایسه با انواع دیگر، این هودی ها از الاستین کمتری در طول فرآیند تولید استفاده می کنند تا ظاهری باریک داشته باشند.

برخلاف هودی‌های معمولی، قسمت پایینی هودی‌ها و آستین‌های باریک معمولاً تنگ‌تر هستند.

نوعی هودی به نام هودی بدون استین وجود دارد که آن را روی لباس ها می پوشند.

برخی از هودی های باریک دارای زیپ هستند در حالی که برخی دیگر زیپ ندارند، اما هر چه زیپ بلندتر باشد، هودی باریک تر به نظر می رسد.

هودی‌های باریک بدن شما را کشیده و بر خلاف هودی‌های معمولی، محکم‌تر به بدن می‌چسبند، این هودی ها با استفاده از مواد معمولی مانند پلی استر و پنبه ساخته می شوند.

با این حال، کلید ساخت هودی های باریک که به بدنه می چسبند، استفاده کمتر از الاستین است.

اینکه یک هودی باریک چقدر احساس راحتی می کند به این بستگی دارد که اندازه مناسبی دارید یا خیر.

آنها جذاب هستند، به خصوص زمانی که توسط افراد دارای آمادگی جسمانی پوشیده شوند، علاوه بر این، آنها بسیار مقرون به صرفه هستند.

هودی زیپ‌آپ یکی از محبوب‌ترین نوع هودی‌هایی است که افراد می‌پوشند و دیگری هودی است.

هودی‌های زیپ‌آپ در رنگ‌ها، سبک‌ها، طرح‌ها و اندازه‌های مختلف موجود هستند که همچنان می‌توان آن‌ها را به دلخواه شخصی‌سازی کرد.

بر خلاف سایر هودی‌ها مانند پیراهن کش، هودی‌های زیپ‌آپ را می‌توان در آب و هوای گرم پوشید، زیرا در صورت گرم شدن ناخوشایند می‌توان آن‌ها را باز کرد.

اگر می خواهید یک هودی زیپ دار را سفارشی کنید، زیپ نقطه اصلی تمرکز است.

می‌تواند رنگ روشن‌تر یا روشن‌تری نسبت به بقیه ژاکت داشته باشد، یا می‌توانید از زیپ‌هایی با طراحی منحصربه‌فرد استفاده کنید.

هودی اسکیت همانطور که از نامش پیداست، این هودی برای افرادی ساخته شده است که دوست دارند اسکیت بازی کنند.

هدف آنها این است که به یک اسکیت باز اجازه می دهد تا در طول یک جلسه اسکیت با حداقل کشش باد در امتداد سر بخورد، که دلیل بدون آستین بودن اکثر هودهای اسکیت است.