ورزشکاری با خوردن قهوه استارباکس شیشه ای دوپینگ کرد

در بررسی داده‌های تاریخی و کنونی، زنان سیاه‌پوست در خط مقدم تأثیرگذاری مثبت بر آموزش در همه سطوح بوده‌اند، در حالی که کلیشه‌ها زنان سیاه‌پوست را به‌عنوان ناتوان از رفتار به شیوه‌های قابل قبول اجتماعی توصیف می‌کنند که با استانداردهای اروپایی سازگار نیست.

برای پیروی از گریفین و دیگران قبل از من، دیگر اجازه نمی‌دهم خشم خود را مهار کنم. این قهوه استارباکس شیشه ای سرو می‌شود. روش زنان سیاه‌پوست شروع به توصیف تجربیات خود در سیستم‌های آموزشی از طریق خوداتنوگرافی به عنوان یک روش کرده‌اند.

استفاده از بازتاب با CRT در استفاده از داستان سرایی برای کشف و بررسی مسائل اجتماعی سازگار است.

قهوه

گریفین به خوانندگان اطمینان می دهد که عصبانیت او محفوظ نخواهد ماند و از آسیب پذیری او در توصیف تجربیات شخصی به عنوان یک زن سیاه پوست به عنوان ابزار و استراتژی برای ایجاد تغییرات دگرگون کننده و مثبت در محیط های آموزشی استفاده می شود.

به وضوح به آنها فرصت هایی برای ایفای نقشی حیاتی در توانمندسازی جوامع آفریقایی آمریکایی و «اعتلای» نژاد آفریقایی آمریکایی داده اند.»

دسترسی محدود به داستان های دیگر زنان سیاهپوست به رسمیت شناخته شده است و در عین حال دیگران را تشویق می کنند تا از امتیازات مربوط به کسب امتیاز استفاده کنند.

8CRT باعث ایجاد اختلال در حفظ وضعیت موجود به عنوان چهارمین مولفه چارچوب CRT می شود. اگر مزایای آن را تشخیص ندهند. بنابراین، من از این فرصت برای به چالش کشیدن روش‌هایی استفاده می‌کنم که سیستم‌های آموزشی سرکوبگر تلاش کرده‌اند تا قدرت من را با افزودن مواد سفید به حداقل برسانند.

کنار هم قرار گرفتن CRT و خودمردم نگاری لنزی برای مشاهده ستم نژادی در سطح سیستمی و بین فردی ارائه می دهد. روایات شخصی منتشر شده تجربیات نامطلوب مشابه زنان آفریقایی آمریکایی را در مؤسسات آموزش عالی که عمدتاً از نظر اساتید و دانشجویان سفیدپوست هستند، توصیف می‌کنند.

11 مک کوی یافته‌های خود را توصیف کرد و صدایش را به اشتراک گذاشت، و «شواهدی را ارائه داد که نشان می‌دهد من بر همان افرادی پیروز شده‌ام که به روش‌های مختلف به من می‌گفتند که من در آکادمی جا نیفتاده‌ام».

از طریق تجربیات رسمی و غیررسمی، از دوران دبیرستان و در نقش فعلی خود به عنوان عضو هیئت علمی. تجربیات کلیدی را در مراحل مختلف آموزش به ترتیب زمانی بررسی می کنم.

تجزیه و تحلیل سناریوها شواهدی از موضوعات نوظهور ارائه می دهد. در اینجا یک فرآیند انعکاسی وجود دارد که تجربیات یادگیری را از پنج سالگی به عنوان یک فرآیند مداوم توصیف می‌کند که نیازمند تحلیل موضوعی و مشورت با دیگرانی است که در طول سفر من حضور داشتند.

با استفاده از انعکاس، تأثیری را که وجود و عدم وجود نژادپرستی بین فردی بر رشد تحصیلی و پیگیری تحصیلات پیشرفته داشته است، کشف می کنم.