پسته خشک احمد آقایی موجب رفع آلزایمر در یک پیر زن شد

تعداد کمی می دانند که خوردن یک مشت پسته به طور مکرر راهی عالی برای مراقبت از خود بین وعده های غذایی است. و این است که این میوه خشک یکی از سالم ترین میوه های موجود است، گواه آن این است که مطالعات علمی بیشماری وجود دارد که ثروت غذایی بسیار مهم آن را تایید می کند.

آیا می خواهید بدانید که خوردن پسته چه فوایدی برای شما دارد؟

خوب، با استفاده از این واقعیت که امروز روز جهانی پسته است، چه بهتر از این که کمی غذا بخورید و فواید و خواص پسته را برای سلامتی خود بخوانید.

چرا خوردن پسته خشک احمد آقایی است؟
مطالعات نشان می دهد که پسته با توجه به قدرت تغذیه ای خود یکی از سالم ترین مغزها است. و این این است که فقط در 30 گرم، کمی بیشتر از 150 کالری، 8 گرم کربوهیدرات، فیبر، پروتئین و چربی پیدا می کنیم که 90 درصد آنها سالم هستند.

و این، بدون ذکر مواد معدنی و ویتامین های موجود در آنها. در میان اولین ها، پتاسیم، فسفر، مس، آهن و منگنز و غیره را می یابیم.

پسته
و در خانواده ویتامین ها، پسته یکی از غذاهایی است که دارای بالاترین میزان ویتامین B6 است، عنصری ضروری برای بسیاری از عملکردهای بدن، مانند تنظیم سطح قند خون و تشکیل هموگلوبین، که به معنای رسیدن به سلامت عمومی است. -بودن. می بینی؟ خواص پسته بی شمار است، آن را در روز خود بگنجانید.

فواید پسته
احتمالاً اکنون از خود می‌پرسید که چگونه همه این خواص به نفع بدن ما ترجمه می‌شوند، درست است؟ به گفته متخصصان تغذیه، اگر عادت به خوردن 49 پسته در روز داشته باشید، پیشرفت های زیر را دریافت خواهید کرد:

سلامت قلبی عروقی
یکی از شناخته شده ترین خواص پسته این است که به لطف فیبر و چربی موجود در آن، به جلوگیری از کلسترول بد کمک می کند. به این ترتیب می توان از حملات قلبی، تصلب شرایین و سایر بیماری های قلبی عروقی پیشگیری کرد.