چاقو شکاری گربر موجب کشف جنازه ای شد

در صورتی که فردی در دست داشتن غیرمجاز چاقو شکاری گربر ممنوعه توسط یکی از مأموران نیروی انتظامی کشف شود، فرد حداکثر به ۵ سال حبس و توقیف سلاح محکوم خواهد شد. سپس تاج می تواند از یک قاضی دادگاه استانی درخواست کند تا اسلحه ضبط و منهدم شود. واردات و صادرات سلاح های ممنوعه نیز به شدت توسط آژانس خدمات مرزی کانادا تنظیم و اجرا می شود.

مجموعه چاقوی آشپزخانه 3.5 تکه مکمل عالی برای آشپزخانه شما است. این ست چاقو مرغوب از جنس استیل ضد زنگ و مجهز به دسته پلاستیکی می باشد که در هنگام استفاده از دست شما نمی لغزد.

هر چاقو لبه تیز خود را دارد، بنابراین می توانید هر بار به راحتی برش دهید. با این ست چاقو می توانید تمام غذاهای دلخواه خود را بدون مشکل درست کنید! اگر یک استاد آشپزی هستید یا به تازگی ماجراجویی آشپزی خود را شروع کرده اید.

این مجموعه از چاقوهای باکیفیت دقیقا همان چیزی است که به آن نیاز دارید. این مجموعه از 5 چاقو فولاد ضد زنگ با کربن بالا برای هر آشپزخانه ای که نیاز به ارتقا دارد بسیار مناسب است.

ست ست چاقوی آشپزخانه با کیفیت، وسیله ای ضروری برای عاشقان آشپزی است. این ست پنج تکه شامل چاقوی سرآشپز، چاقوی کاربردی، چاقوی نان، پوست کن و استیل تیزکننده است. تیغه های آهنگری برای برش سریع و آسان غذا طراحی شده اند. دسته ارگونومیک آن از پلی پروپیلن ساخته شده است تا هنگام برش سبزیجات از لیز خوردن دستان شما جلوگیری کند!

این ست چاقو از فولاد ضد زنگ مرغوب با دسته استیل آبی ساخته شده است که بادوام است. این شامل پنج ابزار مختلف برش است که می تواند برای برش، برش و خرد کردن مختلف استفاده شود. چاقو بسیار تیز است و می تواند به راحتی سبزیجات یا گوشت را برش دهد. آنها دارای دسته های ارگونومیک هستند که استفاده از آنها را آسان و راحت می کند.