کاشی سرامیک کف تبریز باعث سقوط ناگهانی یک مرد شد

قرن هاست که مردم از کاشی های چینی لعابدار استفاده می کنند. استفاده از این کاشی ها را می توان حتی در برج چینی قرن پانزدهم نانجینگ چین یافت.

علاوه بر این، چندین آرشیو تاریخی استفاده از کاشی‌های چینی را در کشورهای اروپایی در همان دوره زمانی – قرن پانزدهم – ثبت می‌کنند. اگرچه فناوری تولید، بافت و الگوی کاشی‌ها در طول سال‌ها به‌طور چشمگیری تغییر کرده است، کاشی‌های چینی لعاب‌دار برای صاحبان خانه در مورد کفپوش‌ها همچنان ارزشمند بوده است.

کاشی سرامیک کف تبریز دارای رنگ بندی های متنوعی می باشد که می توانید بر اساس سلیقه ی خود آن را انتخاب نمایید.

کاشی

همچنین، مردم اغلب کاشی های چینی را با کاشی های سرامیکی اشتباه می گیرند.

با این حال، واقعیت این است که کاشی های چینی به طور قابل توجهی با کاشی های سرامیکی متفاوت هستند.

این ماده با قرار گرفتن در معرض خاک رس، عمدتاً خاک رس کائولن، با شن و ماسه ریز آسیاب شده و فلدسپات در دمای بین 2200 تا 2500 درجه فارنهایت به مخلوط اضافه می شود.

این فرآیند که به عنوان شیشه ای شدن شناخته می شود، با هدف حذف رطوبت از کاشی ها، آنها را کاملا ضد آب می کند و همچنین باعث افزایش استحکام و متراکم شدن کاشی ها می شود.

میزان جذب آب پایین کمتر از 0.5 درصد یکی از قابل توجه ترین خواص کاشی های چینی است که آنها را به انتخابی عالی برای کفپوش های داخلی و خارجی تبدیل می کند.

سایر ویژگی‌های کلیدی که کاشی‌های چینی را از سایر کاشی‌ها متمایز می‌کند عبارتند از مقاومت در برابر خراش، مقاومت در برابر لکه، چقرمگی و دوام.

شایان ذکر است که کفپوش کاشی چینی نه تنها برای مصارف داخلی و خارجی مناسب است، بلکه برای مصارف تجاری و مسکونی نیز انتخابی عالی است.

به عنوان مثال، کاشی های چینی به اتاق نشیمن شما ظاهری صاف و با طراوت می بخشد و در عین حال به فضای اداری یا سایر فضاهای تجاری شما زیبایی زیبایی می بخشد.