کمربند چرم دست دوز را تا 70 سال استفاده کنید

چرم گاوی به مراتب رایج ترین چرم کمربند مورد استفاده است، زیبا به نظر می رسد، احساس نرمی دارد و بسیار بادوام است، چرم گاوهای جوان به پوست گوساله نیز معروف است و به خصوص نرم و گران است.

از آنجایی که چرم گاوی در طرح‌ها، شکل‌ها و رنگ‌های مختلف وجود دارد، می‌توان از آن برای کمربندهای معمولی و زیبا استفاده کرد.

برای تولید کمربند چرم دست دوز نیز می توان از این نوع چرم استفاده کرد.

جیر و نوبوک چرم گاوی سمباده‌شده برای لباس‌های شیک غیررسمی و غیررسمی عالی هستند اما می‌توانند با لباس‌های رسمی ترکیب شوند.

اگرچه چرم های عجیب و غریب بسیار گران هستند، اما لزوماً در محیط کار مناسب نیستند، مگر اینکه بخواهید توجه زیادی را به خط کمر خود جلب کنید.

کمربندهای رنگارنگ پلی استری یا نایلونی انتخاب های محبوب برای کمربند گلف هستند.

آنها نه تنها با لباس های رنگارنگ گلف که در سال های اخیر بسیار محبوب شده اند، به خوبی هماهنگ می شوند، بلکه سبک وزن و اغلب کشسان هستند.

یک انتخاب شگفت آور خوب برای لباس های تابستانی، کمربندهای پشمی هستند، به خصوص در ترکیب با شلوارهای کتان.

البته همه باید در کمد خود کمربند قهوه ای و مشکی داشته باشند و بله، رنگ کمربند باید با رنگ کفش مطابقت داشته باشد کمربندهای مات با کفش های مات و کمربندهای براق با کفش های جلا داده می شوند.

این به ویژه در مورد کت و شلوار صادق است.

با این حال، همه همیشه کت و شلوار نمی پوشند و ارزش کمی دارد که کمربندهای خود را کمی آزمایش کنید: می توانید کمربند را با بقیه لباس ترکیب کنید و به کفش ها بیشتر توجه کنید، می توانید جنس کفش را با آن ست کنید.

جنس کمربند چکمه‌های Velor Chelsea و کمربندهای مخملی مشابه آن عالی به نظر می‌رسند یا می‌توانید لباس خود را با یک کمربند رنگارنگ تزیین کنید، مخصوصا در تابستان.